czwartek, 3 marca 2016

puder chanel


Teraz chciała bym Wam coś napisać na temat pudru ! 
Puder ten jest niezwykły ze względu nie tylko na markę ale i na zapach ! 
Zapach jest piękny bo pachnie chanel nr 5 lecz mojemu chłopakowi bardziej kojarzy się z kremem dla niemowląt, ale to i tak jest bardzo przyjemny i delikatny zapach :) 
Puder jest mineralny i ma leciutkie zabarwienie więc się dostosowywuje do kolorytu skóry, przed nałożeniem go powinno się w twarz wetrzeć specjalny krem z tej samej marki i kolekcji lecz ja go nie mam bo uważam że to zbędne :) 

Puder ten znalazłam na promie ok rok temu i od tamtej pory chciałam go mieć, ale z drugiej strony nie chciałam sama go sobie kupować bo po pierwsze miałam puder a po drugie gdybym sobie kupiła nie cieszyła bym sie tak bardzo jak z prezentu :)
Jednak w pewnym momencie z promu znikły te produkty i strasznie żałowałam, ale na szczęście w czasie zakupów znaleźliśmy go z moim chłopakiem w galerii :)
Chciałam go ale wolałam kupić co innego bo znowu pomyślałam, że obędą się bez niego :)
cena to ok 300zł. Ale trudno to przeliczyć bo nie był kupowany w złotówkach :) 

I gdy teraz mój mężczyzna przyjechał na tydzień to mi go podarował na dzień kobiet :) 
więc radość jest ogromna :)
Bo wiedział co chce i nie wymyślal nic innego ! 

Puder byłładnie zapakowany i do niego była książeczka która potwierdza oryginalność ale też instruuje jak należycie produktu używać :) 

Gdy znajdziecie to cudo od razu kupujcie nie zastanawiacie sie tak jak ja bo wam zniknie i będziecie żałować :)









2 komentarze: