piątek, 4 marca 2016

Kolejny rok razem

Dziś jest niezwykły dzień bo świętuje to, że dokładnie od dwóch lat jesteśmy razem ...
Kocham Go nad życie bo jest najwspanialszym mężczyzną na ziemi, nikt nie jest tak wspaniały jak On bo nikt nie ma tak cudownych dłoni i charakteru :)
Jestem w stanie zrobić dla niego wszystko w sumie nic w tym dziwnego bo on dla mnie też !
Daje mi więcej szczęścia niż słodycze ! I zabrania mi sie odchudzać bo kocha mnie taką jaka jestem a uwierzcie że tych wad trochę jest więc często wytrzymanie ze mną graniczy z cudem !
Ale on właśnie jest takim cudotwórcą, że stworzył więź między Nami !
Wie co lubię jeść, gdzie lubię jeść, co lubię robić, o każdej porze dnia i nocy wyrecytować mi moją datę urodzenia,, zna moje upodobania modowe i kosmetyczne no a jak wiecie trochę tego jest, bez zawahania mogę go po coś wysłać bo wiem że kupi takie jakie i ja bym kupiła :) wie kogo lubię, jakie jest moje ulubione państwo, o czym marze i czego nie mogę się doczekać, wie kiedy jaki mam nastrój chodź przez miesiąc się nie widzimy, wie co mi sprawia przyjemność, wie jaką kawę uwielbiam i zna mój cały plan dnia, zna również chyba wszystkie historie z mojego dzieciństwa a przede wszystkim zna mnie jak nikt inny !  Strasznie szybko się denerwuje a jego dłonie sprawiają, że się uspokajam, bo tylko on potrafi je tak delikatnie położyć na policzku czy pogłaskać :) jest też bardzo cieplutki i milusi przez co ciągle bym się do niego tuliła :)
Jest mi z nim wspaniałe i za wszystko go kocham ! Jestem mu wdzięczna za motywacje, za wsparcie, za rozpieszczanie, za bliskość i za to, że jest przy mnie mentalnie :)
razem potrafimy się śmiać i płakać ...
I chodź czasem nie jest idealnie ... To chce by to wszystko było tak jak to sobie zaplanowaliśmy
Bo bardzo trudne jest życie na odległość tym bardziej, ze nie zawsze mamy czas nawet na kontakt ze sobą ..  Ale zawsze jedno o drugim pamięta i myśli i w sumie to jest wspaniałe <3 te dwa lata nauczyły mnie bardzo wiele ! Przede wszystkim tego, że należy słuchać drugiego człowieka bo dla wielu osób to nie jest takie oczywiste, nauczyłam się również ze trzeba do wszystkiego chęci ! Bo bez chęci nic sie nie uda..  Nauczyłam sie również tego by cieszyć się z każdej chwili bo one już nie powrócą :)
Życie w związku wiele uczy .. Jest to niezwykłe zjawisko, bardzo wielki wpływ na Nas mają inni ludzie .. A czy Nasz partner bądź partnerka mają ?  Czasem warto się zastanowić..
Nie zmieniajcie się na sile bo na wszystko potrzeba czasu i nie wszystko zawsze da się zmienić.. Najpierw trzeba pozbyć się kompleksów bo one zamykają nas w sobie a przecież osoby zamknięte w sobie nie stworzą szczęśliwego związku :)
Ja zawsze próbowałam sobie wyjaśnić dlaczego ja tak mocno go kocham a odpowiedz jest prosta ..
Kocham go za wszystko i za nic bo w sumie bardzo ciężko podać powody bo są to błahostki ale takie właśnie błahostki uświadamiają nam sens życia !



Związek nie musi być idealny bo nawet wata cukrowa mimo, że jest słodka jest nie idealna, nie ma rzeczy i ludzi idealnych dlatego by zacząć kochać musimy poznać drugiego człowieka i jego wady a potem je tolerować i zamieniać w zalety :)



Trzeba się wzajemnie szanować, doceniać i wspierać !
Bez tego nie stworzymy nic .. Bez tego nawet zwykle relacje międzyludzkie się psują ...
Cieszmy się z małych rzeczy z głupiego smsa czy nawet dotyku !
Niech radość Ci sprawi sama rozmowa .. Bo pomyśl, że niektórzy nawet tej rozmowy nie mają ..



Ale najważniejsze w związku jest zaufanie ...
Musimy jednak pamiętać by go nie nadużywać ...


Częstym błędem jest za wczesne zakańczane związku, może nie raz opłaca się dać kolejną szansę ..
Niektórzy na to zasługują chodź to co zrobili jest nie wybaczalne .. Warto wtedy sie zastanowić czy my jesteśmy idealni .. Jesteśmy tylko ludźmi i popełniamy błędy bo tak jak wcześniej pisałam nikt nie jest idealny .. Ale przecież ludzie na błędach sie uczą :)





Dajcie tyle szczęścia drugiej osobie ile od niej otrzymujecie albo i jeszcze więcej naprawdę Wam sie to opłaci :)




Mam nadzieję, że Was nie przynudzałam po prostu chciałam bardzo dodać coś z tej okazji bo jednak dla mnie jest to ważne :) i chce tez pokazać wam mój sposób patrzenia na to wszystko :)

5 komentarzy:

  1. Życzę Wam jak najlepiej! <3 Super jest Twój sposób wyrażania uczuć :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę kolejnych udanych 2 lat! I nawet więcej haha!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  3. ojeju jak uroczo *.*
    życzę Wam jak najwięcej szczęścia! ♥

    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna para! Życzę kolejnych lat razem! :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Zapraszam: Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że nauczyłaś się tych wszystkich rzeczy. :) Trzymam za Was mocno kciuki i gratuluję tych dwóch lat ze sobą! Wyglądacie lepiej niż fenomenalnie! Widać tyle radości na tych zdjęciach. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń