niedziela, 6 marca 2016

calvin Klein

markę tę stworzył amerykański projektant Calvin Richard Klein
 Jego babcia była krawcową i Calvin zdobył swoją pasję do szycia od niej. 
Jego matka zachęcała go do tworzenia sztuki i mody.
logo nie jest jakoś wyrafinowane lub uchronione przed podrabianiem.
 jest po prostu inicjałem lub pierwszym imieniem i nazwiskiem twórcy. 
marka osiągnęła wszystko co można osiągnąć w dziedzinie mody .





Osobiście bardzo cenię tą markę i uważam, że jak kupować bieliznę to tylko tam !
w Polsce trudno dostać cokolwiek a jak już coś jest to w kolosalnie wysokich cenach,
ale nie raz warto kupić coś droższego ale i lepszego, coś co nam posłuży na dłużej.
Wiem, że bardzo okrojoną ilość rzeczy można dostać
w Warszawie w złotych tarasach w sklepie Wan Graaf.
ja tej firmy mam wiele bielizny(majtki, skarpetki i stanik)
większość majtek nawet nie miałam na sobie i są z metkami bo mam o wiele za dużo tego wszystkiego  ...





co do bielizny to polecam z czystym sercem, jest wykonana z najlepszych tkanin przez co bardzoooo długo zachowuje swój urok, niestety nie wiem jak z cenami bo ja w Polsce nie kupiłam nic ...
wszystko kupuje na wycieczkach :D


posiadam również koszulkę

koszulka ta kosztowała na polskie 200zł. ale gdy ją zobaczyłam nie potrafiłam się powstrzymać :) 
mimo swojej prostoty jest doskonale wykonana a materiał jest delikatny, pasuje do wszystkiego :)

jestem w posiadaniu również koszulki do spania  ale nie mam w obecnej chwili pojęcia gdzie ona się znajduje :)  a więc jak ją znajdę to wstawię zdjęcie :D bo pewnie w praniu jest !  
ona jest ze starej kolekcji i mam ją już z dwa lata i w sumie wygląda tak samo jak w momencie gdy ją kupiłam mimo tak częstego prania nadal zachowuje swoje walory oczywiście z czego jestem bardzo zadowolona :)

posiadam również marynarkę, ale tej niestety nie polecam bo wszystko się do niej przyczepia i wygląda lekko niechlujnie :)   więc tu żałuję że wydałam tyle pieniędzy na nią ...


tunikę z dekoltem V-neckt
i tą ukochało moje serce, szkoda tylko, że nie za bardzo mam ją gdzie nosić :)
jest bardzo fajna i świetnie się układa, nie trzeba a nawet nie można jej pasować ponieważ ma swoje wgniecenia które dodają jej uroku a prasując zniszczysz krój ..  niestety nie pamiętam ceny, ale jest to pierwsza rzecz jaką zakupiłam więc tak naprawdę to dzięki niej się przekonałam do tej maki i postanowiłam wykonywać dalsze zakupy :)


szalik jest zwykły  :) nie mechaci się i do wszystkiego pięknie pasuje :)
bardzo cieplutki, można dokupić czapkę do kompletu ale ja nie skorzystałam z tej możliwości :)




perfumy są przepiękne i bardzo się ciesze, że mój chłopak mnie na nie namówił :)
polecam wszystkim !  do kupienia są w każdej drogerii nawet w Polsce więc problemu z dostaniem nie będziecie miały :)


lakier do paznokci jest śliczny i delikatny, idealny do szkoły bo nie rzuca się w oczy, bardzo długo zachowuje się na paznokciu i elegancko wygląda :)



fluid  i tu zaczynają się schody ! :D
niestety ja nie trafiłam z odcieniem przez co bardzo teraz ubolewam ..
fluid sprzedaje za 70 zł. (już z wliczoną wysyłką lub odbiorem osobistym w Warszawie) czyli 1/4 ceny no ale szkoda by leżał i się marnował tym bardziej, że go przerzucam ciągle z miejsca na miejsce a nawet nie mam komu go podarować..
  więc jeśli ktoś jest chętny niech pisze w komentarzu lub na emaila: madzia171197@gmail.com







najbardziej polecam bieliznę !! :) i koszulki w sumie też są super i jakościowo i wizualnie ! :)


polowałam ostatnio na torebkę ale ta którą tak pokochałam jest niedostępna jak na razie w żadnym sklepie przez co mam problem ze zdobyciem jej bo przez internet zamawiać nie zamierzam bo nigdy nie wiesz na co trafisz :)
zachęcam wszystkich do zakupu czegokolwiek ! :)

11 komentarzy:

  1. ja nic nie mam niestety z Calvina choć poluje na pewną bluzę z tej firmy ale troszkę droga jest ;(
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę takiej ilości bielizny tej marki. Osobiście też ją uwielbiam :P

    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. o jejciu :o bielizna nieziemska!

    zapraszam ♥ http://xdowhatyoulove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę niezłą kolekcje :) Najbardziej znana jest chyba bielizna tego projektanta. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ale mega kolekcja . zazdroszcze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bielizna z Calvina jest cudowna.Niestety jeszcze żadnej nie posiadam.
    Zapraszam do mnie pod najnowszy post :) Jeśli się spodoba to możesz zostawić po sobie ślad ;)
    Pozdrawiam :)
    http://jennkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna ta tunika i szal :) u mnie post z wakacji z marką CK

    OdpowiedzUsuń
  8. Bielizna , zwłaszcza biustonosz, jest świetna :) Może wspólna obserwacja? Zaobserwuj jeśli sie zgadzasz, a ja się odwdzięczę :) Zależy mi na prawdziwych obserwatorach:)
    http://catch-a-glimpse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. A jak w ogóle oceniasz bielizne CK? Oprócz tego że marka ma renomę, jestem ciekawa czy słuszną. Ja chyba stawiam na profesjonalną bieliznę, taką jak np www.gaia.com.pl. Biustonosze są tam świetnie zaprojektowane - mają szerokie ramiączka, fajny print, modele stworzone z myśl o większym biuście...

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście jest bardzo ładny:) Mam kilka podobnych u siebie. Sklep https://www.fashion4.pl sprawdza się bardzo dobrze jezeli chodzi o takie zakupy

    OdpowiedzUsuń