wtorek, 8 marca 2016

kawa

Jedna z najpopularniejszych używek na świecie i główne źródło kofeiny
Działa pobudzająco i orzeźwiająco oraz przyspiesza przemianę materii.
tak tak ... wszyscy macie rację chodzi o KAWE :)
jestem mega od niej uzależniona i wiem, że nie jest to powód do dumy .. 
ale po prostu kawa to część mnie więc postanowiłam o niej coś napisać ..
próbowałam kawę zamienić na bawarkę .. w sumie na krótki okres to pomogło ale oczywiście na dłuższą metę nie ma szans ... pijałam też różnego rodzaju szejki czekoladowe by po prostu zapomnieć o tej niedobrej używce...
próbowałam też zastąpić ten nawyk piciem czegoś innego ale po prostu nie dawałam rady bo to nie to samo, brakowało mi tego smaku.. 
na szczęście doszłam już do takiego etapu, że pijam kawy lekkie np inkę czy rozpuszczalną z mlekiem, czy kapucino, przez picie kawy miałam straszne braki magnezu które dopełniałam tabletkami ale słabo mi to wszystko się przyswajało ..
mam w domu ekspres do kawy na różne wkłady i on oczywiście mnie tylko zachęca do picia ! :D
odmówiłam mu i wszystkie jego części pięknie popakowałam i schowałam do pudełka ..
 jak go nie ma to samej nie raz nie chce mi się robić tej kawy więc to jest lekki plus :D
 teraz przerzuciłam się na CHAJ LATTE albo od czasu do czasu na Latte z bitą śmietaną i polewą toffi po prostu mega !   
nie muszę wam mówić gdzie kawa jest najlepsza na świecie .. :) 
a ja jeszcze mam takiego pecha, że mam szkołę w centrum Warszawy i codzienni jak do niej chodzę to mijam i Starbucksa i coffe haven i maca co też sprawia, że dość często ta kawa w mym ręku się znajduje .. Sama już nie wiem jak całkowicie ją wyeliminować .. w sumie nawet nie wiem czy chce i czy dam radę to zrobić ..   ale chce Was uprzedzić, byście trochę się opamiętały bo potem z tego robią się większe kłopoty :) naukowcy stwierdzili, że jeśli więcej niż 3 razy w tygodniu pijesz kawę to znaczy że już możesz popaść w uzależnienie ...  
znalezienie tych zdjęć wcale nie było takie trudne ... weszłam w dwa foldery i na samym początku były w sumie są on wszędzie i to mnie przeraża... to że na większości zdjęć jest Daniel jest zupełnie przypadkowa po prostu te zdjęcia były najbardziej wyraźne i najbardziej mi się spodobały.
 Najdziwniejsze jest dla mnie to, że często kupuje dwie kawy jedną na miejscu a drugą na wynos ..  jak bym się bała, że nie dam rady się napoić tą jedną ... 
mówię Wam żyję w męczarni ! i chce Was od tego uchronić 














a więc podsumowując dziewczyny przemyślcie każdy raz gdy weźmiecie to do ust .. 
bo nie zawsze jest tak kolorowo wspaniale i słodko .. kawa potrafi wywołać bardzo wiele zniszczeń w waszym organizmie .. nawet nie wiecie jak często robi mi się słabo albo boli mnie głowa, często też mam czarno przed oczami .. nie mogę też się skupić bo ciągle o niej myślę .. 

lepiej idź kup sobie tymbarka lub shejka niż to ustrojstwo ;/  

2 komentarze:

  1. Ja bardzo lubię kawę. Kiedyś specjalnie wysiadałam przystanek wcześniej żeby w drodze do domu ją kupić. Teraz w sumie piję okazjonalnie. Propozycja shejka brzmi fajnie :)
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń