czwartek, 18 lutego 2016

Michael Kors

Jest to luksus na który naprawdę warto odkładać ;)
Firma ta ma buty, okulary, zegarki, bransoletki, ubrania, kosmetyki i oczywiście torebki i portfele ;)









Moja torebka jest standardowa ;) kolorów jest bardzo dużo więc każdy wybierze coś dla siebie ;) już bardzo dawno o niej myślałam i marzyłam ale mam ją dzięki mojemu kochanemu narzeczonemu który kupił mi ją na walentynki marzenie zostało zrealizowane ;) A taki mężczyzna to skarb <3







Przy zakupie dostaniesz do niej woreczek,  książeczkę z instrukcją jak o nią dbać i będzie przyczepiona metka którą należy zachować bo znajduje się na niej numer który jest także na metce w środku torebki ;)
Do torebki można dokupić jakiś brelok lub portfel ;)




Posiadam również błyszczyk i lakier do paznokci ;) są doskonałej jakości!  i pod tym względem nawet bardzo wymagający klient będzie zadowolony ;) Oczywiściekosmetyki są też logowane ;)

pokaże Wam teraz dwie pary butów takie sportowe i eleganckie..






Panterka w tych butach jest z włosia,  bardzo przyjemna w dotyku ;) a reszta to elementy skóry i materiał,  buty są śliczne i również jak na razie nie mam do nich żadnych zastrzeżeń, jestem szczęśliwa bo do wszystkiego pasują ;)










Kolejne buty są z doskonałej jakościowo skóry,  bardzo wygodne jednak najtrudniejsze to jest wkładanie ich na stopy ;)

Pudełka do butów są logowane oczywiście jak i same buty ;)
Rzeczy są doskonałej jakości, posłużą na lata ponieważ są profesjonalnie wykonane!  Cena idzie w parze z jakością!

Bardzo podoba mi się klimat jaki panuje w tych sklepach jest elegancki wystrój a jednocześnie panuje luźna atmosfera ;)

Zastanawiam się nad zakupem zegarka lecz oczywiście na to też kiedyś przyjdzie pora ;)  więc jak posiadacie jakiś godny polecenia to podsyłajcie zdjęcia bądź linki ;)


Przypominam o tym,że żadna podróbka nawet ta najlepsza nie może równać się z oryginałem Więc miej honor i zamiast podróbki kup jakąś inną torebkę np z H&M

W razie jakichkolwiek pytań Proszę pisać ;)

3 komentarze:

  1. Boska torebka *.* Też mam zamiar ją kupić
    Super post i zdjęcia :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) a torebka jest wspaniała :) lecz polecam ciemniejsze kolory bo moja się brudzi :)

      Usuń
  2. Oh mnie na korsa nie stać ake rzeczy sa cudowne! <3

    OdpowiedzUsuń