środa, 17 lutego 2016

victoria's Secret :)

Tematem dzisiejszego postu będzie marka prosto z USA..
Jej logo to najczęściej różowy lub czarny pudel, pokazy tej marki charakteryzują się różowymi kolorami i seksowną bielizną.
Tą marką jest oczywiście Victoria's Secret ;) najpierw wspomnę o tym że chyba większość dziewczyn chciała być "aniołkiem Victoria's"  jednej Polce się to udało więc możemy gratulować i zazdrościć ;) bardzo lubię tą markę i w sumie najbardziej to za wyjątkowość i słodkie zapachy!!
Moja kolekcja nie jest duża ale myślę, że mi większa nie potrzebna ;)
W Polsce mamy dwa sklepy stacjonarne jeden mieści się w centrum handlowym złotych tarasach w Warszawie a drugi na lotnisku Chopina oczywiście także w Warszawie.
tak się prezentuje :)



Dla osób które mają bardzo daleko do warszawy lub chcą coś czego w sklepie nie ma jest strona na której można zamawiać..  Przyznam jednak, że nie wiem czy to działa tak jak jest napisane i czy można im ufać..  Ale jak kto chce, może czasem warto zaryzykować ;)




Zacznę od tego sklepu w Złotych Tarasach jest bardzo mały i asortyment jest nie zadowalający..  Nie ma nic szczególnego, wybór jest mały ale za to zawsze jakiś ;)
Na lotnisku jest większy troszkę, i jest ogromny wybór majtek, kosmetyczek, kosmetyków, perfum,  torebek, kopertówek i są zestawy które bardziej opłaca się kupować niż na sztuki ;)

A oto moje cudeńka:







Nie mam żadnych zastrzeżeń, kocham te zapachy!






















To nie jedyne pary bielizny jakie miałam..  Ale po prostu założę raz, dwa i strasznie się niszczą nie wyglądają już tak pięknie..  Cena nie idzie w tym wypadku z jakością i nie polecam ich..  Aczkolwiek każda chyba powinna przetestować na własnej skórze ;)






Ta paletka została zakupiona w Danni tam też mają kilka Victoria's i jest większy wybór niż z Polsce ;) więc zawsze jak jestem to się na coś decyduje








Kosmetyczka ta jest moją miłością..
Długo zastanawiałam się nad jej zakupem ale ostatecznie doszłam do wniosku, że muszę ją mieć ;)

Jak każda marka tak i victoria jest często podrabiana, więc dziewczyny pomyślcie chwile przed zakupem z niepewnego źródła..  Bo często też ceny podróbki i oryginału są identyczne albo różnią się o 10 zł. ;)
Dwa razy do roku w różnych momentach jest wielka przecena, większość produktów jest -70% więc można poszaleć, ja niestety nie mam szczęścia ale może któraś z Was będzie miała!  Więc przy najbliższej okazji zachodźcie do sklepów ;)
Bardzo duży sklep jest w DUBAJU a największy w stanach ;) można tam znaleźć nie tylko perfumy, majtki, torby, kosmetyczki..  Ale i ręczniki, koce, stroje z wybiegów,piżamy i wszelakie ubrania oraz to co jest w Polsce tylko oczywiście z o wiele większym wyborem ;)
Oprócz majtek wszystko polecam warto kupować mgiełki bo długo się trzymają ;)
tak wygląda sklep w galerii w Danii :)

Warto też wspomnieć o pakowaniu zakupów!  Są pakowane w takie przesłodkie torebeczki i różową bibułke ;) a portfele i etui na dokumenty i telefon w pudełeczka ;)




W razie jakichkolwiek pytań Proszę pisać na emaila madzia171197@gmail.com lub w komentarzu ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz