środa, 2 marca 2016

Pandora

Biżuteria powinna być odzwierciedleniem kobiety, podobnie z resztą jak i perfumy ..
Powinna również pasować nam do stylizacji :)
Dlatego może często wybranie tego idealnego dodatku sprawia nam tyle kłopotów :)



Przechodząc ostatnio obok Pandory postanowiłam zajrzeć na chwilkę i bez wątpienia będę tam zaglądać częściej :) jakoś bardzo bliski jest mi styl tej biżuterii może sam fakt, że firma ta została założona w Kopenhadzę :)


Ceny nie są wygórowane a przedmioty godne polecenia !
Nie musisz od razu kupować całego zestawu ... Możesz np raz w miesiącu jeden charms
Biżuteria jakościowo jest dobra a wizualnie cieszy oko każdego :)
Każdy nawet najdrobniejszy szczegół jest perfekcyjnie wykonany bo robią go ludzie a nie maszyny dlatego też nie znajdziemy dwóch takich samych :)
 "czarmsy" ze złotem są mega drogie moim zdaniem i chyba się nie odważę na taki zakup bo jestem ciamajda i dużo biżuterii gubię a jednak szkoda by było ..
Ja wybrałam sobie pudrowo różowy podwójny rzemyk skórzany z metalowym logowanym zapięciem i do tego charms torebeczkę.
Jak ją zobaczyłam to nie mogłam się oprzeć tak mnie oczarowała :)







A drugi koralik już miałam bo kiedyś na jakąś okazje dostałam :)ale go pokażę przy jakieś okazji :)
Panie w salonie w złotych tarasach bardzo miłe i pomocne :)
Wybór jest trudny bo bardzo duży asortyment i nie raz koraliki np szklane różnią się drobiazgami :)
Charmsa można kupić już od 80 zł. A bransoletkę od 150 zł.



A tutaj macie przykłady które mi wpadły w oko i na które teraz odkładam :)








proszę link do strony może akurat coś Ci się spodoba: pandora

Każda biżuteria i koralik zostaną pięknie zapakowane w taką torebeczkę :) i dostaniesz do nich instrukcje jak o to dbać, ściereczkę do czyszczenia i certyfikat oryginalności :)
całość jest jeszcze obwiązana wstążką :)




Oprócz charmsów i bransoletek są jeszcze kolczyki i naszyjniki i gotowe zestawy i pierścionki ! :) mi jednak z tych rzeczy najbardziej podobają sie czarmsy bo są praktyczne i pierścionki bo są śliczne :)

Polecam każdemu taką drobniutką inwestycje ponieważ ta biżuteria zostanie ci na bardzo długo ..
A po za tym gdy ci sie znudzi możesz ją przerabiać i zamieniać itp :)

10 komentarzy:

  1. Już od dawna zamierzam wybrać się do Pandory, bo ich biżuteria jest na prawdę śliczna;)
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna delikatna biżuteria
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam biżuterię z Pandory.
    Zapraszam do siebie http://worldbyjulie.blogspot.com/ Może wspólna obserwacja. Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie podoba mi sie bizuteria ,ale u kogos, sama nie lubie nosic :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Noszę Pandorę, biżuteria naprawdę warta polecenia! :) Mam tylko jedną zawieszkę, jest to serduszko ze skrzydłami, drugie na zdjęciu, jakie dodałaś ;)

    juliabloger.blogspot.com
    Zapraszam, organizuję super konkurs! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę koniecznie kupić sobie jakąś bransoletkę w Pandorze :)

    ♥Faustii♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie bransoletki to świetna sprawa :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta firma ma świetną biżuterię,a bransoletka świetna :D

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam charmsy :)
    Raczej nie kupuje ich w sklepach , ale mam zamawiane z internetu :)
    Pozdrawiam!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń