wtorek, 23 lutego 2016

YSL YVES SAINT LAURENT

YSL  Yves Saint Laurent jest to marka pokoleń .. jeden z najlepszych domów mody ..
ma bogatą historię .. jak i skarbiec :)

polecam te dwa filmy .. naprawdę fajne jeśli ktoś się nudzi niech znajdzie w internecie i obejrzy :) albo wypożyczy w wypożyczalni ! :) jest to biografia ale z dodanymi elementami własnymi .. po prostu własna koncepcja :D




niestety ze stylizacji nie mam nic .. ceny są diametralnie za drogie tym bardziej, że nie miała bym gdzie w tym iść .. 
jednak mam cień do powiek i lakier do paznokci ! :)
lakier jest czarny z drobinkami złota więc bardzo trudno to uchwycić ale wygląda świetnie ! 
cień jest granatowy ciemny ..z dodatkami brokatu :)
wszystko oczywiście jest doskonale logowane .. 
jakość jest doskonała, naprawdę jestem pod wielkim wrażeniem :)









lakier używany był wielokrotnie i trzyma się ponad tydzień bez odprysków i jakichkolwiek śladów .. myślę, że gdybym mniej intensywny tryb życia prowadziła to wytrzymał by i miesiąc ..   i ja stosowałam bez utwardzacza, gdybym go używała pewnie z 5 dni dłużej by się trzymał .. ale mi szkoda płytki paznokcia ponieważ mam strasznie zniszczone ..
cień też używałam, ale tylko raz na imprezę ponieważ ten kolo tylko na tego typu wyjścia pasuje, ale trzymał się i wyglądał ślicznie do momentu zmycia :) więc jak najbardziej polecam ! :)


mam nadzieję, że dotrwaliście do końca i się podobało !
POZDRAWIAM BUZIAKI !

38 komentarzy:

  1. Mam nadzeje ze oglądne te filmy :)

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Markę bardzo lubię, więc na pewno obejrzę filmy!

    Poklikasz nam w linki pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :) immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ceny mają kosmiczne to masz rację ! Muszę koniecznie obejrzeć filmy :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ceny tej firmy są straszne, koniecznie muszę obejrzeć ten film! Nigdy o nim nie słyszałam ani nie oglądałam!

    Pozdrawiam, Weronika ♥
    http://weronika-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super post :)
    http://paulinandmee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie wiedziałam, że jest film o YSL!
    Czyli już wiem co będę robiła wieczorem :)

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Na samym początku chciałam Ci podziękować za ten wspaniały komentarz u mnie! Post napisałaś świetnie i bardo lubię rzeczy tej firmy :)
    Moze wzajemna obserwacja?


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i nie pozostaje biernym obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post ! ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne rzeczy, podoba mi się kolor cieniu do powiek
    Zapraszam serdecznie!
    Mój Blog
    Konkurs

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ich perfumy

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy kolor cienia do powiek :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc :)
    Przy okazji chętnie obserwacja za obserwację :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/02/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  12. YSL to dla mnie ogromna inspiracja :) Lakier wygląda zachwycająco!:) Marzę o torebce z YSL,ale to chyba jak wygraam w totolotka haha :D!

    paulacierpiak, klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki śliczny kolorek :O
    Co powiesz na obs za obs ?-zacznij a ja się zrewanżuję
    Zapraszam tez na konkurs na moim blogu który organizuję :D

    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. O jacie :) Co ja za piękności tu widzę! Uwielbiam lakiery do paznokci! Wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie słyszałam o tych filmach,ale wydaje mi się,że obejrzę :)

    Zapraszam :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nawet nie wiedziałam, że jest taki film :) dzięki za info, muszę kiedyś obejrzeć :)

    www.bloginipl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ceny rzeczy z YSL są przerażające. Nie szczególnie interesuję się światem mody, ale filmy chętnie bym obejrzała. Co do lakieru wydaje się być świetny.
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor lakieru jest śliczny! Jestem ciekawa jak wygląda na paznokciach :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/
    ~Biorę udział w konkursie Blog Roku 2015 i byłoby mi bardzo miło, gdybyś na mnie zagłosowała :)~

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny ten kolorek lakieru do paznokci!:))

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie w wolnym czasie obejrzę :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  21. W wolnym czasie,może tam kiedyś uda mi się obejrzeć :)

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post, zachwycam się cieniem do powiek ;) Na dodatek uwielbiam wszelkie czarno-złote opakowania :D

    mherdzik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana, bardzo dziekuje Ci za przemily komentarz na moim blogu. To wlasnie dla takich ludzi jak Ty moj blog istnieje :* a co do spotkania. Jestem w Warszawie. W przykrych okolicznosciach, bo to szpital, lecz mam nadzieje, ze to jeszcze tylko jutro. Na Twoje zyczenie- w sobote lub niedziele chetnie zjawie sie ponownie, lecz juz w milszych okolicznosciach :) ogromne calusy, od Wiktorka tez! :**

    Juliet Monroe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam ze z innego konta, ale mam nie swoj telefon :p

      Usuń
    2. Nie ma problemu :) daj link do Facebooka to tam popiszemy :)

      Usuń
  24. Bardzo się spodobało :)
    Świetny wpis.

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Lakier przepiękny, uwielbiam takie złote drobinki ^^ Cień natomiast to nie mój kolor :P

    Zapraszam Na Mojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawa jestem jak ten lakier wygląda na paznokciach :) cień bardzo ładny a filmy obejrzę :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Akurat siedzę w domu i szukałam dobrego filmu,więc dziś się biorę za oglądanie!
    Mam podobny lakier i jest cudowny,na prawdę!

    http://fxvizzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawe kosmetyki, a co do filmów- nie widziała, nie słyszałam, mam nadzieję, że przekonam się czy warto obejrzeć.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń