poniedziałek, 22 lutego 2016

odżywki, szampony Wszystko do włosów i o włosach

to produkty z którymi się nie rozstaje ! :)
każdy z nich polecam !

pierwsze miejsce zajmują odżywki i szampon Kallos Cosmetics !
wiele odżywek stosowałam ale żadne nie dają efektów takie jak te !
cena jednej to ok 10 zł. :)  są bardzo pojemne i wydajne ..
ja mam trzy ponieważ każda ma inne właściwości a po za tym nie chce włosów przyzwyczajać do jednej więc stosuje je na zmianę .. wszystkie maja właściwości odżywcze
Zielona ma dodatkowo przyśpieszyć porost :)
odżywki te ma się na głowie przez 5 min. a następnie się je spłukuje a wtedy jesteś super zrelaksowana i wpadasz w spaniały nastrój ponieważ od kiedy nakładasz odżywkę aż do momentu pójścia spać czujesz ten zapach !   najpiękniej pachnie czerwona ! pachnie wiśnią ! :)
ja kupuje je w drogerii w warszawie centralnej w podziemiach , więc najpierw poszukajcie w przeróżnych drogeriach a ostatecznie poszukajcie w internecie ! kup a na pewno się nie zawiedziesz !

odżywki sprawiają, ze gdy włosy wyschną nie mam problemu z ich rozczesaniem .. a zawsze miałam, po za tym sprawiają że są zdrowsze i to jest widoczne ! :)





oprócz odżywek dokupuje do nich szampon z tej samej firmy ;) są również inne zapachy o innych właściwościach..  jego cena też wynosi coś koło 10zł. 






gdy jestem na jakimś wyjeździe za granicą 
czy po prostu nocuje po za domem to biorę lżejsze kosmetyki o mniejszej pojemności i tak też jest z odżywkami .. są za duże by je brać więc mam takie zastępcze ..

polecam również wszelakie odżywki,szampony i wcierki firmy Radical 
produkty tej firmy są naturalne więc nie niszczą włosów a pomagają w odbudowie :)
u mnie wcierka niestety się nie sprawdza bo jakoś nie lubię tego typu produktów i na dodatek jest mało wydajna i przy moich długich włosach mam problem z rozprowadzaniem :)  ale gdy miałam krótsze używałam jej dwa razy w tygodniu i byłam zadowolona z jej efektów ! :)
wspaniała jest odżywka w spreju ! bardzo pomaga w rozczesywaniu ! 
i dzięki niej włosy są żywsze :)
produkty te znajdziecie w każdej drogerii nawet Rossmanie :)

odżywki Pantene nie lubię i nie używam więc gdyby ktoś był chętny piszcie oddam ! :)
odżywka ta jest w piance :)
nie pomaga mi w rozczesywaniu a po za tym ma zapach który mi nie pod pasował :/
jest idealna dla kobiet farbujących włosy i dla nich też została stworzona ..







szampon Victoria's Secret daje wspaniały zapach, jednak jest ,,sztuczny'' przez co nie dostarcza żadnych wartości odżywczych naszym włosom i sprawia, że są oklapłe .. cena to 70zł. można kupić w Victoria's Secret jednak jakoś szczególnie nie polecam ;)





włosów nie powinno się związywać ciasnymi gumkami !
nie zdrowo jest też je suszyć !
a całkowicie zabronić powinno się ich prostowania i farbowania !
wy nawet nie zdajecie sobie sprawy jak wyglądają wasze włosy pod mikroskopem po tych waszych wszystkich zabiegach .. 
nie opłaca się mieć prostych włosów przez jeden dzień za cenę tylu zniszczeń !
uważajcie na nie .. ponieważ są z wami do końca życia .. i wielu mężczyzn na nie zwraca uwagę !
by włosy były piękne i zdrowe dieta musi być odpowiednia !
możesz wspomagać swoim paznokciom i włosom jedząc skrzyp w kapsułkach który kupisz np w aptece ;)
Niezapominajcie o domowych sposobach np na rozjaśnianie ;) przecież wystarczy zaparzyć trochę rumianku i włosy w nim trzymać  po kilku razach się lekko rozjaśnią..  I będą odżywione ;)

dziękuję za dotrwanie do końca !
 mam nadzieję, że każdemu się podobał ten post i chodź trochę pomógł !


4 komentarze:

  1. Też używam odżywek i szamponów z Kallosa. Aktualnie mam te z keratyną. Radical również wypróbowałam i polecam, bardzo pomógł mi, gdy miałam problem z wypadającymi włosami :)
    voguejournalist-wannabe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi niestety maski z Kallosa w niczym nie pomagają :( Ale nie wiedziałam, że mają szampony. Muszę wypróbować!

    http://meengie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A ostatnio widziałam te odżywki z Kallosa na przecenie, ale jakoś się nie zdecydowałam na żadną, bo wydawały mi się być za duże :D
    Teraz troszkę żałuję, bo mogłam wziąć na wypróbowanie. Mgiełki Radical mam i stosuję ;)
    Do niektórych porad, które wypisałaś się stosuję. Niestety włosy zawsze suszę, bo przy okazji je wtedy układam i są objęte.
    www.CROWDED-DREAMS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Te odżywki z Kallosa są świetne, też ich używam :)

    OdpowiedzUsuń