wtorek, 26 stycznia 2016

Plny Lala


Plny Lala to dział Plny Textylia
I jest on przeznaczony dla nastolatek oraz kobiet, jest jeszcze Plny Kids i jest to dział dla dzieci.. Markę tą pokochało juz wiele gwiazd, pokochałam i Ja!  Więc w dalszej części napisze wam co mam i co polecam lub czego nie polecam ;) Są dwa sklepy stacjonarne w Warszawie jeden na ulicy Chmielnej a drugi na Koszykowej, jak bym miała wybierać to poszła bym na koszykową mimo to, że sklep jest znacznie mniejszy to jest fajniejsze atmosfera i  obsługa jest o niebo lepsza ;) dla osób z po za stolicy jest możliwość kupna przez internet na stronie holahola.pl i zapraszam was na nią!  Pooglądajcie może akurat coś wpadnie wam w oko
W Plny Lala można kupić: ubrania, gadżety takie jak Zapach do samochodu czy brelok do kluczy, skarpety, przypinki do ubrań, ołówki, a nawet piórnik i kosmetyczkę czy torbę..  tak wygląda np kubek ;)
Zacznę od oczu bo chyba najbardziej rzucają się w oczy!!  Jest to duży puchaty brelok!!  Lecz jest zdecydowanie za duży jak na brelok do kluczy dlatego u mnie robi za ozdobę na łóżko ;) 
Cena to 39zł. Sztuka, niestety nie można ich jeszcze kupić przez stronę..
 Ale stacjonarnie jak najbardziej!



Kolejną rzeczą będą poduszki!!   
Jestem w nich zaślepiona!  
Sztuka kosztuje 55zł.
Na obręczy od łóżka leżą Ustka tez są do kupienia ich cena to 39zł. Super przydatne w czasie podróży np do samolotu 


To teraz wspomnę o piórniku..

Piórnik ma 5 miesięcy i trzyma się znakomicie dzięki metalowemu suwakowi ;)   jedyną wadą są serduszka które niestety już nie są złote tylko żółte..  Tak się dzieje z każdym napisem na koszulce i bluzie..  Ale miejmy nadzieję, że w krótce to dopracują ;) Na stronie jest to jako kosmetyczki lecz to koło kosmetyczki nawet nie leżało ponieważ bardziej przypomina piórnik ;) i większość dziewczyn właśnie do tego ich używa ;) A oto nowy wzór który pojawił się na stronie uważam, że jest godny uwagi ;)

Ołówki są sprzedawane po 3 szt. I kosztują 15 zł. Jeden ołówek jest czarny, jeden biały i jeden czerwony na każdym jest jakiś napis ;) Na zdjęciu mojego piórnika macie przykładowy biały..

Kolejną rzeczą będą skarpetyyyy 
Jest już kilka wzorów ja wybrałam ten kiss, są śliczne oraz nie drogie, na dodatek są uniwersalne więc nie trzeba szukać swoich rozmiarów ;) jedyną wadą jest to, że po jednym założeniu mi się zmechaciły ale może po prostu to moja wina więc nie spisujcie ich na straty ;) tylko idźcie i kupcie a potem same oceńcie ;)


a tak prezentują się na stronie ;)




No to teraz Wam przedstawię tabele rozmiarów bo w lali jest to trochę inne niż normalnie ;) 
Jeśli normalnie nosisz L to w lali masz M
Jeśli normalnie nosisz M to w lali masz S
Jeśli normalnie nosisz S to w lali masz XS 
Jeśli normalnie nosisz XS to w lali masz XXS 

No a teraz skoro już większość wiecie to przedstawiam wam stroje kąpielowe ;) 
A oto mój.. 
Znacznie fajniej ten strój wygląda na ciele..  
Jak już zauważyliście pewnie firma ta ma dużo różnych matek i oznakowań lecz nadal porywają się chętnie którzy tworzą podróbki..
  Nie ośmieszajmy się i nawet nie zwracajmy na nie uwagi ;) 
Bo to brak poszanowania do marki i projektantki... 


A oto metka do stroju 


A oto inny kostium dostępny na stronie w dwóch wariantach kolorystycznych oczywiście czarny i czerwony ;) 

Kiedyś istniała możliwość kupna stroju dwuczęściowego w moro, teraz jest rzadko jednak spotykany ale można go kupić z drugiej ręki np vinted.pl widziałam :) 
Tutaj wspomnę o bieliźnie,która pojawiła się dość niedawno i  była wyczekiwana ;) plus jest taki że oddzielnie kupuje się biustonosz 89zł. A oddzielnie majtki 59zł. Jest to fajna opcja dla dziewczyn nieproporcjonalnych!  
A tak się prezentuje mój strój 


A tak wygląda biały :)

Wadą jest to że wszystko się do nich przyczepia,każda niteczka, każdy włosek..  
Jednak materiał jest miły a ten komplecik fajnie wygląda na ciele, czyli się opłaca ;)

Następną rzeczą będzie czapka!! 
A właściwie czapki, takie są do wyboru w sklepie i na stronie:



Historia z czapkami jest dość długa ale żadna z nich mi nie przypadła do gustu..
Kiedyś były jeszcze szare z napisem
 "kiss my ass"
Lecz co innego jest nosić bieliznę z tym napisem a co innego jest mieć ten napis na czole..  Więc z niej też zrezygnowałam, ale w Plny Textylia czyli tak jakby dziale męskim znalazłam super czapkę która nie przypomina czapki męskiej! 
A prezydentuje się tak:
Oczywiście w niej chodzę i mi się podoba a reszcie nie musi..  koszt to ok 80zł.
Ale bardzo ją polecam bo nie elektryzuje włosów i jest ciepła ;) 

Teraz mój ukochany temat czyli torebki!!  
Są dwa rodzaje i oba Wam przedstawię ;)
Jedna jest solidniejsza, nieprzemakalna, zapinana na magnez, w środku posiada mniejszą kieszonkę zamykaną na zamek w której możemy trzymać kosmetyki,telefon czy pieniądze, jest to bardzo wygodne w takich wielkich torbach ;) A tak ona się prezentuje! 


W środku ma piękny kolor taki pudrowy bardziej, zdjęcie tego nie odzwierciedla, wszystko by było pięknie gdyby nie jedna wada..  Ma za szerokie uszy przez co spada z ramienia i jest to dość Uciążliwe ponieważ co chwile trzeba się poprawiać...  Koszt tej torebki to 220zł.  Niestety na stronie jej nie ma, ale w sklepie stacjonarnym kupicie bez problemu ;) 
Następna mimo tego, że nie jest porządnie wykonana i nie ma zamknięcia ani kieszonki, jest oto ta torba:
Jest najlepszą torbą na świecie, pomieści wszystko,  a przy tym fajnie wygląda i do wszystkiego pasuje,  jest już wiele wariantów Kolorystycznych więc z wybraniem tej idealnej nikt nie będzie miał problemu ;) A to  przykłady:





 torebka ta ma napis który nie pęka i się nie niszczy pomimo to że codziennie jej używam 
koszt tej torebki to nie całe 100zł a naprawdę warto! 

Kolejnym tematem będą spodnie :)
Są dwa rodzaje dresów ;) jednym z nich są czarne z białym napisem lala, bądź czarne ze skórzanym czarnym napisem lala,  albo dresy moro ;) 
Tak prezentują się dresy Lala 
Na Edycie Zając 

A tak na mnie :D

Spodnie są bardzo ciepłe i wygodne! 
A na dodatek świetnie się prezentują!  
Kosztowały coś między 200 a 300zł. Nie pamiętam dokładnie ;) ale na prawdę warto są świetne i oczywiście logowane z tyłu, posiadają jednak jedną wadę..  
W moim przypadku po dwóch miesiącach użytkowania i prania w ręku napis pęka i robi się ciemniejsza..   Wygląda to po jakimś czasie mało estetycznie ale może są na to jakieś sposoby..  Napewno wszystkie rzeczy lali powinno prać się w rękach, ponieważ są wykonane ze świetnych materiałów więc szkoda by się szybko zniszczyły ;) 
 teraz przejdziemy do drugiej pary spodni, tym razem to dresy moro które po dłuższym przyjrzeniu się nie są w moro 
Tylko zwykłe dresiki w usta  i języki oraz napis lala i łezki ;) sami zobaczcie 


Spodnie te są fajne,  wygodne i ciepłe oraz fenomenalne ponieważ trudne do zdobycia gdyż jest to stara kolekcja..  I pojawiają się tylko wtedy gdy jest wielka wyprzedaż bo wtedy jest czyszczenie magazynów i to co im zostało z poprzednich kolekcji jest sprzedawane,  a więc chętni muszą czekać bądź kupić z drugiej ręki ;)
Do dresików była bluza jednak kupuje się je oddzielnie i bluzy nie posiadam ;/ tu możecie zobaczyć jak fajnie wygląda komplet 

Te dresiki tez wyszły w dwóch wariantach kolorystycznych ten drugi kolor to zieleń ;) 
Oczywiście produkowane są również spodenki lecz ja żadnych nie posiadam ponieważ czuje się w nich męsko.. Ale też są godne uwagi więc zapraszam na holahola.pl by pooglądać może akurat wam przypadną do gustu ;) 

Teraz porusze temat kurtki przeciwdeszczowej którą kupiłam pierwszego dnia jak tylko wyszła ponieważ tak mi się spodobała, że nie mogłam się oprzeć. Mój mężczyzna dostał identyczną tylko Męską ;) 




Do tych bomberów nie mam żadnych zarzutów, są po prostu takie jakie powinny być ;) 
A tak prezentują się na stronie ;)


Ceny niestety nie pamiętam ale zachęcam do odwiedzenia strony,  tam znajdziecie wszytko ;)
A ja już Przechodzę do bluz które są obłędne!!  
Polecam wszystkie czarne z białym napisem,  są świetne jakościowo,  grube, ciepłe i miłe w dotyku jedyną wadą jest to,że długo trzeba czekać aż wyschnie ;)



Nie polecam jednak bluz ze złotymi literami i serduszkami bo tak jak pisałam w przypadku piórnika zrobią się żółte i mało estetycznie to wyglądać będzie ;) 
A oto bluza która jest długości topu ale pomimo to ją lubię i jest ciepła oraz fajna,  taka inna i rzadko spotykana ;)





Wszystko znajdziecie na stronie więc nie będę wam Pisała cen bo nie pamiętam a nie chce zgadywać ;) ale bluzy jak najbardziej polecam,jakościowo są mistrzem!  

To teraz przechodzimy do Koszulek ;)
 A oto moje:

Standardowa i najbardziej rozpoznawalna WARSZAWSKA LALA
Są różne kolory i różne modele można spotkać nawet z dekoltem 




                            NIE GAP SIĘ
                  dość rzadko spotykana..

Bokserka biała WARSZAWSKA LALA


                               DON'T CRY
Jest jeszcze biała z czerwonym napisem


Inhale 
Jest siateczkowa dzięki czemu latem masz zakryte piersi a resztę okrywa siateczka która przepuszcza powietrze ;) wyszła jeszcze w kolorze białym 





Bawię się 


Good Luck 
Z dekoltem,  
są również i bez do wyboru do koloru 



Troszkę ich jest ale ja wiem, że i tak o jakiejś zapomniałam..  
No to koszulki są idealne!!  Nie mam żadnych zastrzeżeń do nich,posiadam niektóre juz rok i są w takim stanie w jakim je kupiłam, oczywiście piore ręcznie bo jednak szkoda mi będzie 
gdy się zniszczy któraś.. 

Fajną sprawą w lali są naklejki które dołączają do każdego zakupu aż się miło człowiekowi robi ;) 
oczywiście to tylko bajer ale dość fajny i pomysłowy, 
Natomiast twoje zakupy pakują w takie i większe torebeczki.. Co też jest fajne bo nie masz reklamówki jak w H&M czy house ;) 


Opłaca się obserwować ich na snapchat ponieważ bardzo często dają jakieś kupony rabatowe, i pokazują czego możemy się spodziewać w najbliższym czasie ;)
Warto też często odwiedzać stronę ponieważ są wyprzedaże tak jak teraz:




No i mam nadzieję, że chodź trochę Was zachęciłam do tej marki ponieważ jest naprawdę fajna! 
Nie polecam tylko rzeczy ze złotymi napisami i serduszkami a tak to resztę możecie na ślepo kupować ;) 
Oczywiście niektóre moje odczucia mogą się różnić od waszych bo nie każdy jest taki sam.. 
Jak byście mieli jakieś pytania to proszę je zadawać w komentarzu bądź pisać na email: madzia171197@gmail.com 








3 komentarze:

  1. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie ja również bardzo lubię tą markę. Muszę przyznać, ze bezpośrednio ciuchy zamawiam ze sklepu PLNY LALA https://plnylala.pl/ gdyż moim zdaniem doskonale wpisują się w styl który lubię. Zresztą która z kobiet, nie lubi ładnie i zarazem modnie wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wielkim wrażeniem. Świetny artykuł.

    OdpowiedzUsuń