sobota, 30 stycznia 2016

Moje Pomadki! 馃挐

A oto kolekcja, kt贸ra codziennie dba o moje usta ;)


Moje usta s膮 bardzo wymagaj膮ce, poniewa偶 kiedy艣 podczas wypadu zosta艂y rozci臋te i mia艂am zszywane,  wiec oczywi艣cie s膮 delikatniejsze i bardziej nara偶one na p臋kanie, a po za tym tworz膮 si臋 sk贸rki kt贸re ma艂o elegancko wygl膮daj膮 dlatego trzeba dba膰 o prawid艂owe nawil偶enie..
Jak mo偶ecie zauwa偶y膰 mam du偶o smakowych.. Lip Smacker
Poniewa偶 wspaniale nawil偶aj膮 i maj膮 pi臋kny zapach i smak oraz nie sklejaj膮 ust co jest rzadko艣ci膮 w tego typu pomadka ,  czerwone czyli wi艣niowy i truskawkowy pozostawiaj膮 lekko czerwone zabarwienie lecz pozosta艂e s膮 bezbarwne..  Mam te偶 Pomadki ochronne lecz znacznie lepiej sprawdzaj膮 si臋 w艂a艣nie te smakowe..
Pojedyncze smaki mo偶na kupi膰 ju偶 chyba w ka偶dej drogerii i ich koszt to 10 z艂.
Natomiast ja zazwyczaj gdy jestem za granic膮 to robie sobie zapasy i kupuje zestawy..  Bo , 偶e ich nigdy nie jest za du偶o a po za tym 艂atwo si臋 gubi膮 bo s膮 do艣膰 ma艂e..

 opr贸cz lip smaker polecam EOS poniewa偶 maj膮 cudown膮 konsystencj臋 i zapach!
Te偶 raczej s膮 og贸lnodost臋pne cena to 25-30 z艂. Za sztuk臋 ale naprawd臋 warto ;)


 jajeczka sowy s膮 gad偶eciarskie ale trudno ich u偶ywa膰 zim膮 poniewa偶 s膮 twarde..  Potrzebuj膮 ciep艂a by si臋 dobrze rozprowadza膰..  Niestety jednak nie znam ich ceny bo by艂 to prezent.. Wiem jedynie tyle, 偶e dostaniecie je w wybranych H&M w dziale dzieci臋cym i w niekt贸rych drogeriach :)
Jak wida膰 na zdj臋ciach mam r贸偶d偶ke z sephora mimo to, 偶e ma 艂adne kolorki to jej nie polecam, skleja usta, trudno jest odkr臋ci膰 w艂a艣ciwy pojemniczek,  grzebie艅 do nak艂adania jest malutki i nie r贸wnomiernie rozprowadza,jest bardzo malutka zawarto艣膰..
 cena nie jest adekwatna do przedmiotu..

Posiadam r贸wnie偶 b艂yszczyk michael kors,  jednak mam do niego mi臋szane uczucia bo na ustach wygl膮da bardzo sztucznie i lekko je skleja ..  Da艂am za niego co艣 ko艂o 140 z艂. (kupowany w Danni)
W moim przypadku Pomadki ochronne si臋 nie sprawdzaj膮 bo mam wra偶enie jak bym wazeline mia艂a na ustach i nie odpowiada mi zapach wi臋c ja ich nie polecam ale ka偶dy ma sw贸j gust ;)

Te Pomadki Laura Conti i Nivea s膮 koloryzuj膮ce i pi臋knie pachn膮ce, je偶eli kto艣 chce lekko zaczerwieni膰 usta to jak najbardziej polecam!  Nie za bardzo nawil偶aj膮 ale 艂adnie si臋 prezentuj膮 ;)
Koszt to ok 10 z艂.

W razie jakichkolwiek pyta艅 prosz臋 pisa膰 na email: madzia171197@gmail.com b膮d藕 w komentarzu ;) lecz przypominam, 偶e to jest tylko moja opinia o tych produktach ;)



Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz