środa, 16 marca 2016

jak przyozdobić pokój

jak przyozdobić pokój ! :)
nie wiem czy wiecie ale to jak wygląda i co jest w naszym pokoju ma wpływ na nasze samopoczucie!
a więc staraj się mieć zawsze posprzątane ! i postaraj się o jakieś dodatki by cieszyły oko i może zmysł węchu ? :)

a oto moje dodatki które sprawiają, że zawsze gdy wchodzę do moich czterech ścian mam uśmiech !


mam w pokoju trzy toaletki ! :D tak wiem poszalałam !
ale dwie są małe a jedna większa :)   na tych mniejszych stoją EOS i perfumy z ładnymi flakonikami co oczywiście sprawia, ze to wszystko pięknie się prezentuje !


zawsze pali się u mnie kominek bo wprowadza on przyjemną atmosferę a po za tym rozgrzewa Wosk !! dzięki któremu cudownie pachnie ! każdy domownik lubi czasem do mnie zajrzeć bo właśnie mój pokój dzięki tym woskom kojarzy się z przyjemną atmosferą i ładnymi zapachami ! :)
polecam każdemu !!

oprócz kominka jestem fanką ogólnie świeczek dlatego mam w pokoju ich sporo !
one też wprowadzają fajny klimat !



na parapecie mam kochanego kaktusika !
nie wiem ile już go mam ale to jedyna roślinka jaka ze mną wytrzymuję ! :)
wygląda ślicznie i dzięki kolorowi świetnie wtapia się w resztę dodatków
a więc jeśli chcesz mieć coś na parapecie a nie potrafisz opiekować się roślinami to postaw na jakiegoś kaktusa ! :) 
na parapecie mam też torbę z Victoria's Secret a tam są jakieś kosmetyki, perfumy które po prostu nie pomieściły mi się do toaletki



mam jedną szafeczkę w pokoju i to właśnie ona :)
na niej stoją książki które najbardziej lubie, torebeczka z plny lala i z pandory a w nich są jakieś drobiazgi które lubię mieć pod ręką :) 
obok jest miejsce co wieszania kurtek na którym teraz wisi ozdobny wieszaczek ! :)


na tej szafeczce stoi ładny pojemniczek z Victoria's Secret w którym mam rzeczy których jeszcze nie używam bo nie zużyłam poprzednich a które fajnie wyglądają i zasługują na wyeksponowanie :)


na tej szafeczce stoi też puder chanel ponieważ to przy tej szafce się maluje a więc musi stać w pobliżu..
stoi też taki fajny szklany słoik zamykany w którym są cukiereczki !
bardzo fajnie to wygląda !
polecam każdemu ten pomysł !


na największej toaletce wszystkie kosmetyki mam w takiej skrzyni by się nie kurzyły ! 
a po za tym ona fajnie się prezentuje i jest bardzo praktyczna

na jednym z grzejników mam chusteczki i śmieszne dodatki z PLNY LALA :)


                                        przy łóżku leży biały cudowny, mięciutki dywanik !



najważniejsze według mnie oprócz świeczek jest jeszcze ilość zdjęć !
uważam, że każdy powinien mieć ich jak najwięcej ponieważ fajne wrażenie sprawiają a po za tym przyjemnie się patrzy ! :)






myślę, że istatoną rolę gra też pościel .. wzór na niej powinien być dopasowany do dodatków i reszty rzeczy znajdujących się w pokoju ! :)

jak pewnie po niektórych zdjęciach zauważyliście mam nad łóżkiem baldachim ! i mimo tego, że mam malutki pokój to on wprowadza fajną baśniową atmosferę i polecam każdemu taki gadżet ! :)
fajnie to wygląda i chodź na początku byłam przeciwna to teraz jestem mega oczarowana !
Ważne i istotne jest też ułożenie poduszek i ich ilość, moim zdaniem im więcej tym fajniej to wygląda :)

3 komentarze:

  1. 3 toaletki naprawdę mnie zaskoczyły :) Uroczo tam u Ciebie! Miłego dnia życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy i słodki pokoik! Podoba mi się! Ciekawy blog ;)
    zapraszam do mnie,komentarze i sugestie mile widziane ;D
    http://unrealizable-nathalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy i słodki pokoik! Podoba mi się! Ciekawy blog ;)
    zapraszam do mnie,komentarze i sugestie mile widziane ;D
    http://unrealizable-nathalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń