piątek, 19 lutego 2016

Louis vuitton Lv

Jest to bardzo drogi luksus na który nie wiele osób może sobie pozwolić..
Jakość oczywiście, że jest najlepsza ale nie idzie w parze z ceną..  Bo jak wiadomo są one kolosalnie wielkie..
Ale jak wiadomo każda dziewczyna /kobieta gupią babą jest i za torebkami, dodatkami i eleganckimi rzeczami uganiać się będzie ;)
Nie które mają wielkie szczęście i mogą sobie na to pozwolić ;)
Gdy kupujesz daną rzecz dostajesz certyfikat oryginalność a każdy przedmiot ma numer seryjny.  Gdy kupujesz sprzedawczyni pyta czy chcemy inicjały i każe wybrać kolor i czcionkę ;) i można się zgodzić lub nie ;)
Ja mam portfel I dużą torbę ;)
Portfel sama dzielnie kupiłam ;)
A torbę dostałam od chłopaka ponieważ była zniszczona i nie widział już sensu I żadnego przeznaczenia dla niej ;) ja jednak zniosłam ją do krawca i wygląda jak nowa!  ;) To są te magiczne moje przedmioty :












zamierzam juz nic nie posiadać z tej marki ponieważ jest już tyle podróbek, że każdy gdy widzi nawet oryginał to myśli że to podróbka..   A po za tym jednak jest Dość drogo..  A rzeczy nie są wizualnie ładne ;) płaci się za markę ;)
W razie jakichkolwiek pytań piszcie na emaila: madzia171197@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz